Monday 3 January 2011

Måndagstema - Förväntningar

Mina förväntningar är egentligen förhoppningar. Jag hoppas alla mina nära och kära kommer att får vara friska och uppnå sina önskningar under 2011. Möjligen förväntar jag mig av mig själv att fortsätta leva lugnt och utan stress – njuta av och i stunden – så som jag lärt mig att göra numera. Jag hoppas Min Allra Käraste snart når dit också.

Jag förväntar mig kunna fortsätta resa till Budapest minst lika ofta under 2011.


En staty vid Metron i vår närhet i Budapest där klockan får symbolisera att “leva och njuta i stunden”.

MÅNDAGSTEMA 

3 comments:

Malys krok said...

Gode ønsker og forhåpninger for deg og dine! Lykke til med alt du skal gjøre i 2011! -Margit-

Inge said...

Dejlige ønsker og håb du har, jeg håber dine ønsker og håb går i opfyldelse..

Petunia said...

Dit kunne jeg tenke meg å være med!! Håper dine forventinger slår til!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...