Thursday 25 August 2011

#19 PHOTO MANIA

PHOTO MANIA 

pm_20110825_B
Det var himla kul att göra denna bilden. Jag plockade ut detaljer ur ett foto (se nedan) och förvrängde, skevade till, använde olika filter och jobbade med flera lager. Bilden växte fram och kul var det. Jag kommer inte ihåg alla steg för jag är inne i en sådan flow att saker bara sker.

Detta är dörren till en myndighet mitt emot Nationalbankens gavel. Om jag tyder rätt så är det en myndighet för “nationella medel”.
Tyckte det var kul med B-et.
house_20110825_myndighetsdorr 


Don’t forget to check …..
Håll koll på …..


Technorati-taggar: ,

2 comments:

anemonen said...

Du är djärvare än jag. Jag kastar alla sådana skapelser, men nu ser jag att jag inte skall göra det. Det är kul med experiment och det här blev fin fint.

Mona said...

Superläckert! Kul att kunna "konstruera" egna konstverk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...