Sunday 11 September 2011

Shoes

Bildligt talat 

shopping_20110911_shoes

6 comments:

B i r g i t t a said...

Alltså! I morgon ska jag kolla om denna röda skon finns i min storlek!
Har alltid velat ha en röd skyhög sko och reptilpräglad kan jag inte motstå. Kommer säkert inte att kunna gå i den men jag kan ju fotografera den ;)
Ca 175 sek

Erik "Semlan" said...

Den röda skon ser läcker ut. :-)
Fanns det inte en låt om ett par röda skor?
Kanske skulle passa "Women in red" med Kelly LeBrock...
eller "Lady in red" som Chris De Burgh sjöng om på sin hitlåt?

Maria C. Dunder said...

Vackra skor...underbara skor! Skor gör mig nästan lite religös! =)

Anonymous said...

Länge sen jag kunde gå med sådana läckra saker. Hoppas du har tur och kan skaffa dig ett par. Men jag undrar över priset?

Cecilia Artista said...

Oj oj, det var höga klackar!
Det klarar jag nog inte att gå i nu!
Men du kanske kan!

SigridfraEnget said...

Snygga. Så är det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...