Sunday 2 October 2011

2+2

Bildligt talat 

people_20111001_4people_20111001_4bw

6 comments:

Erik "Semlan" said...

Nu undrar jag om det är de två långa lättklädda damerna som var ovanligt långa, eller om de andra två var ovanligt korta? :-)
Lustigt ljus där på torget, förstår att du gjort en svartvit variant. Tror jag föredrar det fotot. ;-)

Monica o Jacob said...

Jag får en svag känsla av att det inte är damer men jag kan ju ha fel;-)))
Föredrar också den svartvita bilden.

Mona said...

Tycker absolut att det svartvita är snyggare. Tror jag håller med Monica.

Pysselfarmor said...

2 hon 2 han
2 korta 2 långa

svartvit bäst

Eva Trillian said...

Det är snyggast med svartvitt :-)

Maria C. Dunder said...

Antar att det är två män och två kvinnor....men det kan ju tyvärr vara några hemska försommar som talar då.
Den svartvita är bäst men om du hade dragit ned lite gult och justerat levels lite så tror jag att färgbilden hade varit överlägsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...