Friday 4 November 2011

FOTO dagbok–naughty

FOTO dagbok 

Andra dagen som jag förlorat mig i vattenhon i köket! Jag kan skylla på Mimmi ha ha! Mimmi inspirerade mig att dyka och min utrustning är en blå glasskål, en CD-skiva och en gyllene äggkopp. En droppande kran behövs också dripp dropp ….

Jag lyckas bäst med tidsprioritering och centrumvägd fokusering. Ibland använder jag blixten och ibland seriebilder.

water_20111104_naughty

Denna bilden heter “NAUGHTY”.

Dels tycker jag det ser ut som en lite spjuveraktig figur som reser sig ur vattnet och dels känner jag mig lite olydig som inte gör det som borde göras utan bara sitter vid hon och knäpper – har roligt – lär mig – fantiserar – ….

Fler bilder i denna serie Water planet, Blue planet, …

2 comments:

Rolf said...

Nice!

Sivinden said...

Fantastiske dråper! - inspirerende - dette fikk jeg lyst til å prøve på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...