Tuesday 27 March 2012

Mitt i prick

Ordlös Onsdag 

window_20120323_mittiprick

14 comments:

ormbunke said...

Vilken häftig färgklick mot det svarta. Ha de gott. Anita

milton said...

lindo trabalho, muitas cores, muito interessante

Elisabeth said...

Snyggt!

Lalockert said...

Kult :)

Erik Semlan said...

Onekligen häftig skyltning!
Blicken riktas mot skorna i mitten.
Läckert, verkligen mitt i prick. :-)

Pernille said...

Meget, meget fint foto. Super cool!

Marie said...

Wow vilket spännande motiv!

Cecilia Artista said...

Superläkert!

Cecilia Artista said...

Superläkert!

Lena said...

Wow så otroligt läckert och vad passande!

juanna said...

Ja det må jag säga - här har du inte sparat på krutet!! Eller pilarna.
Kul bild.

SoF said...

Det här var ett häftigt motiv Birgitta - färgterapin får man på köpet.

Tack/Ha det gott!

Pysselfarmor said...

Häftigt coolt som ungdomarna säger
;-)

Så effektfullt!

Anni said...

Jisses, vilket häftigt foto! Först såg jag inte skorna alls, men så klickade jag upp bilden. Det där skulle vara kul att se i verkligheten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...