Tuesday, 27 March 2012

Mitt i prick

Ordlös Onsdag 

window_20120323_mittiprick

14 comments:

ormbunke said...

Vilken häftig färgklick mot det svarta. Ha de gott. Anita

Milton Ostetto said...

lindo trabalho, muitas cores, muito interessante

Elisabeth said...

Snyggt!

Lalockert said...

Kult :)

Erik Semlan said...

Onekligen häftig skyltning!
Blicken riktas mot skorna i mitten.
Läckert, verkligen mitt i prick. :-)

Pernille said...

Meget, meget fint foto. Super cool!

Marie said...

Wow vilket spännande motiv!

Cecilia Artista said...

Superläkert!

Cecilia Artista said...

Superläkert!

Lena o Tommy said...

Wow så otroligt läckert och vad passande!

juanna said...

Ja det må jag säga - här har du inte sparat på krutet!! Eller pilarna.
Kul bild.

SoF said...

Det här var ett häftigt motiv Birgitta - färgterapin får man på köpet.

Tack/Ha det gott!

Pysselfarmor said...

Häftigt coolt som ungdomarna säger
;-)

Så effektfullt!

Anni said...

Jisses, vilket häftigt foto! Först såg jag inte skorna alls, men så klickade jag upp bilden. Det där skulle vara kul att se i verkligheten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...