Wednesday 2 May 2012

I like #39

Vilket underbart väder! I like a lot!!! Jag lever upp nu – börjar liksom vakna ur idet. Milton och jag har kommit igång och går flitigt. Idag blev det 9,33 – 9,47 – 10,89 km beroende på vilken app jag kollar. Tre appar är igång varje promenad. Bla går jag för Hjärtat. Under promenaden blev det över 80 bilder. 6 väljer jag ut och skulle vilja att ni klickar i för den bild ni gillar bäst.
Min favorit ligger i kommentarer. Jag gillar att man upplever bilder så olika.

frigga_20120502_gullvivor
Bild 1. Gullvivor jag har efter Mi Allra Käraste Faster.

bastad_20120502_sailboat
Bild 2. Segelbåt i Laholmsbukten.

bastad_20120502_marina
Bild 3. Båtar i Båstads hamn.

bastad_20120502_hamnbodar
Bild 4. Bodar i Båstads hamn.

bastad_20120502_strandpromenaden
Bild 5. Längs Strandpromenaden.

bastad_20120502_torg
Bild 6. Båstad torg.

Vilken bild blir Din "I like"?
 
pollcode.com free polls 



Since 11Aug2011

12 comments:

Mina fotostunder said...

Jättevackra bilder från en fin promenad!

B i r g i t t a said...

Känslomässigt gillar jag Gullvivorna bäst :)
Men Bild 3 är min "I like"

Marit Johansson said...

Vilken energi du verkar ha, så härligt. Jag känner också att energin är bättre nu när våren är här men jag har inte kommit igång med promenaderna ännu..

Dina bilder är jättefina, den som jag spontant tyckte mest om var nr 4. Gillar också båda båtbilderna, jag tycker alltid det är svårt att sätta fingret på vad som tilltalar mig i en bild!

Annemor said...

Måtte velge bilde 2. Nydelige alle sammen, men 2 ble favoritten.

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/03/i-like-39/

Leovi said...

Beautiful photos you have captured the atmosphere of spring deliciously full of light and color. Greetings.

ormbunke said...

Vilken härlig promenad. Det måste varit tidigt på morgonen inte en person i sikte.I dag blir det också en fin dag. Blir trädgårdsjobb. Ha de gott. Anita

SigridfraEnget said...

Jättefina bilder! Det var lite svårt att välja favoriten här, men det blir det sista. Jag är nog lite svag för pittoreska stadsmiljö

SigridfraEnget said...

Det blev fel adress i kommentaren över; jag har ju flyttat min blogg...
Min nya bloggadress är sigridfraenget.blogspot.com

Pialotta said...

Trean med båtarna gillar jag mest.. men visst är det vackra bilder var för sig :) Ha en skön dag idag då oxså med promenader.. vad jag ska göra vet jag inte ännu.. men ska in i duschen nu :)

Lena said...

Otroligt mysig bildserie. Gillar fotot med de röda sjöbodarna. Så fint!!

anemonen said...

Många och vackra är bilderna och svårt att välja, men jag har röstat.

Monica o Jacob said...

Härliga bilder allihop men jag röstade på ettan, våren personifierad;-))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...