Pages

Saturday, 7 May 2011

#1 Saturday Shot

Saturday Shot

Ny FOTO-utmaning – bara för att det är så roligt med fotografering och bildarbete. Nytt tema varje lördag kl 00:03. Fantasifulla tolkningar gäller. Varför inte en lördagsfin liten larv? Eller en picknickkorg? Eller …?

Första omgången visas lite tidigare och temat är:
(Länkningen nedan öppnar lördag kl 00:03.)

LÖRDAGSFIN


4 comments:

  1. Vet egentligen inte om jag orkar med en utmaning till. Men det är ju så kul! Här kommer i alla fall mitt bidrag.

    ReplyDelete
  2. Vilken fin docka och bild!
    Här kommer mitt bidrag från en bal på "slottet" ;)här i Singapore.

    Ha en mysig lördag, här ska det bli BBQ vid poolen ikväll med vänner!

    ReplyDelete
  3. En utmaning till;) Visst är det roligt att fotografera.. men just nu så trilskas blogg.se och det går inte alls kommer till deras sida hur jag än och vad jag än klickar på:((((((
    men Musiktemat är på plats :) Ha de gott :)

    ReplyDelete