Pages

Friday, 6 May 2011

Ä - Älskar

ABC Scandinavia 

Jag bara ÄLSKAR att fotografera!

Ps. Nytt på G är Saturday Shot – startar på lördag – Välkommen!

7 comments:

  1. Tak for din hilsen :-)
    I fokus, flot billede.

    ReplyDelete
  2. Fint bilde! Tror det er mange av oss som er med på ABC-leken som elsker å ta bilder. Synd det ikke begynner med 'æ' på norsk. :)

    ReplyDelete
  3. jeg ælsker også at tage billeder :)

    ReplyDelete
  4. Vilket bra val! Kan bara hålla med. Jag älskar också att fotografera. Fin bild!

    ReplyDelete
  5. Rigtigt godt valg for Æ og du tager også gode billeder..;-D

    ReplyDelete
  6. hihi.. det gør jeg også.. Fint og kreativt Æ valg.. :-)

    ReplyDelete
  7. Antar att du inte är ensam om det skojiga ;-)

    ReplyDelete