Man kan tro att jag lekte fönstertittande fotograf här och det gjorde jag väl på ett sätt ;)
Jag passerade Dansstudiohuset och såg att det var full träning på gång. Kunde inte låta bli att ta några foton. Bearbetade sedan lite för att få FOTOGRAFISK touch på fönstret.
Foto från Budapest.
Ps. Nytt på G är Saturday Shot – startar på lördag – Välkommen!
Fint foto med en speciell känsla. Gillar att man ser de två personerna där.
ReplyDelete(Lägg gärna en kommentar under rätt inlägg sedan, så att andra hittar hit.)
Visst känner man sig lite som en smygtittare :) Men det blev en jättefin bild med fin stämning.
ReplyDeleteHimmel du är ju rena paparazzifotografen :) underbart..du det är en känsla av konst i den här bilden..fotografisk konst..bra jobbat..
ReplyDeleteDet blev effektfullt och intressant. Och verkligen ett fotografiskt fönster!
ReplyDeleteSpännande rutmönster höjer intresset!
ReplyDeleteKlart intressant fotografiskt! Snyggt och nyfiket fönster. ;-)
ReplyDeleteSnyggt fångat och bearbetat!
ReplyDeleteSpännande motiv.
ReplyDelete