Pages

Thursday, 5 May 2011

Oväntat

Tema Fredag 

Ganska OVÄNTAT att se en båt på grund i Öresund – i alla fall för mig. Jag sitter här på tåget på Öresundsbron.

19 comments:

  1. Oväntat otäckt, dom blev räddade förmodar jag.
    Ha en bra kväll:-))))

    ReplyDelete
  2. Hur gick det till kan man undra?

    ReplyDelete
  3. Det var oväntat, inget som man vill se. Hoppas det gick bra.
    Trevlig Helg!

    ReplyDelete
  4. Ja, lite otäckt är det att se sådant här. Men säkert blev de räddade.

    ReplyDelete
  5. I live in the desert, so am very happy to see water any time. I envy you your sea!

    ReplyDelete
  6. Oj, det där ser inte bra ut. Inte alls bra! Hoppas att de klarade sig oskadda.

    ReplyDelete
  7. Du lyckade verkligen fånga ett oväntat motiv! Hoppas som övriga att alla ombord klarade sig oskadda.
    Ha en fin fredag!

    ReplyDelete
  8. Huvvaligen...jag är verkligen båträdd innan så det räcker ;-)
    det var en oväntad bild jag fick se här...

    ReplyDelete
  9. Oväntat, jag hoppas de som var ombord klarade sig.
    Ha en bra dag & Trevlig helg!

    ReplyDelete
  10. Förstår det och jag hoppas självklart att det gick bra men samtidigt är det de tillfällens som ger det oväntade.

    ReplyDelete
  11. Verkligen en oväntad händelse. Hoppas det gick bra för dem i båten!

    ReplyDelete
  12. WOW! Hoppas att allting gick bra.

    ReplyDelete
  13. Jag är alldeles säker på att båtfolket fick snar hjälp :)

    ReplyDelete
  14. Usch, det där ser riktigt otäckt ut:(

    ReplyDelete
  15. Det är helt klart oväntat. Dock är det rätt många som går på i Sundet, även om det nog är vanligare uppe mot Venhållet.
    http://www.sydsvenskan.se/sverige/article44880/Danska-batar-grundstotta-utanfor-Ven.html

    ReplyDelete
  16. Oj! Läskigt. Påpassligt fotograferat.

    ReplyDelete
  17. Oj så oväntat!! Tur att du fick med det på bild.
    Sinna

    ReplyDelete
  18. Ojdå, men så bra att du hann med med kameran.

    ReplyDelete