Pages

Tuesday, 7 June 2011

Äventyr

Tisdagstema 

people_20110529_boaconstrictor

Jag tror den här killen tyckte det var ett spännande äventyr att få ha denna Boa Constrictor runt halsen. Det tyckte jag när jag hade det som 10-åring för länge sedan.

5 comments:

  1. Expanding the pythonagorus theorem?
    Cool photo.

    All the best, Boonie

    ReplyDelete
  2. Ja Herre min je.. det där skulle jag inte göra för allt smör i Småland;)
    Klart det är ett riktigt Äventyr för den som vågar :) Fotot är ju perfekt för temat:) Ha de Kramiz

    ReplyDelete
  3. Åh, fy tusan. Jag har en otrolig ormskräck så jag rullade dessvärre förbi ditt foto. Men jag antar att det är en bra bild! ;)
    Det där är nåt jag aldrig skulle klara av att göra.

    ReplyDelete
  4. Klart äventyrligt - och inget för mig, sällar mig till tidigare kommentatorer! :-D

    ReplyDelete
  5. Jojo... helt sikkert et eventyr. Som jeg synes er ok å betrakte på bilde...

    ReplyDelete