Jag tror den här killen tyckte det var ett spännande äventyr att få ha denna Boa Constrictor runt halsen. Det tyckte jag när jag hade det som 10-åring för länge sedan.
Ja Herre min je.. det där skulle jag inte göra för allt smör i Småland;) Klart det är ett riktigt Äventyr för den som vågar :) Fotot är ju perfekt för temat:) Ha de Kramiz
Åh, fy tusan. Jag har en otrolig ormskräck så jag rullade dessvärre förbi ditt foto. Men jag antar att det är en bra bild! ;) Det där är nåt jag aldrig skulle klara av att göra.
Expanding the pythonagorus theorem?
ReplyDeleteCool photo.
All the best, Boonie
Ja Herre min je.. det där skulle jag inte göra för allt smör i Småland;)
ReplyDeleteKlart det är ett riktigt Äventyr för den som vågar :) Fotot är ju perfekt för temat:) Ha de Kramiz
Åh, fy tusan. Jag har en otrolig ormskräck så jag rullade dessvärre förbi ditt foto. Men jag antar att det är en bra bild! ;)
ReplyDeleteDet där är nåt jag aldrig skulle klara av att göra.
Klart äventyrligt - och inget för mig, sällar mig till tidigare kommentatorer! :-D
ReplyDeleteJojo... helt sikkert et eventyr. Som jeg synes er ok å betrakte på bilde...
ReplyDelete