Thursday 1 September 2011

Photo Mania

PHOTO MANIA 

Ibland leker jag med bilderna och sedan tänker jag – “till vad nytta är detta"?” – “bilden var ju snyggare som den var!”

pm_20110831_blue2_thumb

Faktiskt tror jag att det kan vara till “nytta” i alla fall. Jag tror jag tränar upp “mitt estetiska öga” för färg, form och komposition.

pm_20110831_blue1_thumb

Det finns väldigt mycket av “må bra” i själva bildarbetet som är så rikt på upplevelser.

pm_20110831_blue_thumb

Jag tycker jag har hittat en underbar blå nyans här – #515ac8 – den ska jag komma ihåg.

Ursprungsbilden är denna … pm_20110831_blue_o

Sedan helt plötsligt blev jag lite romantisk och fortsatte jobba …. kolla min FOTO dagbok.


Don’t forget to check …..
Håll koll på …..

1 comment:

Mona said...

Ursprungsbilden är jättevacker, men sedan har du förvandlat den till tre jättesnygga konstverk. Som tur är har man ju alltid kvar originalbilden även om man förvandlar den till oigenkännlighet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...