Thursday, 26 January 2012

I like

Torsdagstema – I like #25

macro_20120125_Mis1

Jag hade först ingen lust alls att gå ut idag. Men jag “offrade” mig till slut för Miltons skull. Det blev sannerligen en lönande FOTO-runda.

Ser ni vad det är på bilden ovan?

macro_20120125_Mis1a

Detta är ett utsnitt av första bilden. Vassa iskristaller överallt idag.

bjare_20120125_sunset1a

Dessutom höll solen på att gå ner …

En FOTO-runda jag gillar skarpt! Två andra bilder från rundan publicerades före detta inlägget.

7 comments:

Birgitta - foto CHIP said...

Första bilden föreställer en vägskylt för möte där baksidan var fylld med iskristaller.

Lasse i Vomma said...

Snygga iskristaller, men solnedgången är ju bara magnifik..

Lena o Tommy said...

Både iskristallerna och solnedgången är alldeles underbara!

Erik Semlan said...

Vilka snygga iskristaller.
Solnedgången var vacker, härlig bild.
Gillar verkligen. :-)

llhertz said...

Wow för solnedgången som ser nästan afrikansk ut :)
Iskristallerna är vackra, kalla, vassa med vacker struktur.

Anitas Blogg - Malta said...

Första bilden trodde jag först var en matta med fransar ;-) men du var ju ute på prommenad. Fina iskristaller men sista bilden slår de övre. Helt underbar !

SigridfraEnget said...

Jättehäftiga bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...