Sunday 2 October 2011

Jeans in high heels

Shooting FEET 
FOTO dagbok 
PHOTO MANIA 

feet_20111001_jeans
1. No filter – original

feet_20111001_jeans_kantlinje
2. Kantlinje

feet_20111001_jeans_kornigfilm
2. Kornig film

feet_20111001_jeans_stansaut
3. Stansa ut (ett av mina favoritfilter)

feet_20111001_jeans_torrpensel
4. Torr pensel (också en favorit)

feet_20111001_jeans_vattenfarg
5. Vattenfärg

Jag tycker det är lite kul att fotografera folks skoförsedda fötter med de ilar förbi eller bara står stilla. Det är svårt att få bra bilder men det gör ju inget när man kan “slösa på filmen”. Även om inte skärpan blev perfekt denna gången så tycker jag ändå att bilden blev häftig.
Lekte därför lite extra med den. Originalbilden överst. Därefter ljusade jag det slitna i jeansen lite innan de fick olika filter.

Jag gillar alla men kanske “torr pensel” lite extra mycket.

Vill du vara med i “shooting FEET” klicka på bilden ovan och läs reglerna – Välkommen!



Kolla in:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...